نمایندگی پنل اس ام اس

اگر سود نمایندگی پنل اس ام اس را بدانید نمی‌توانید دست درد به سینه آن بزنید ، در این مقاله یک پیامک قصد دارد شما را با نمایندگی پنل اس ام اس به عنوان دومین شغل و یکی از پردرآمدترین مشاغل آشنا کند. بسیاری از افراد هستند که در دنیای امروز به دلیل زیاد بودن هزینه زندگی روی به شغل دوم می آورند تا خرج و مخارج آنها تامین شود اما یک پیشنهاد عالی برای اینگونه افراد داریم نمایندگی پنل پیامکی که یک شغل فریلنسری در نظر گرفته می شود.

نمایندگی پنل پیامک

امروزه بسیاری از بیزینس ها تغییر شکل داده اند و ساختاری امروزی تر و منطبق تر با نحوه کاربریهای عموم به خود گرفتند این تغییر و تحولات حتی شامل بازاریابی ها و خدمات معرفی و فروش نیز شده است. مطمئنا تا به حال اصطلاح نمایندگی پنل پیامکی برخورد داشته اید یک روش درآمدی از طریق نرم افزار تحت وب که با ابتدایی ترین تجهیزات ممکن قابل راه اندازی و استفاده می باشد. تنها وسیله ای که به آن نیاز دارید تنها یک سیستم ساده کامپیوتر و اینترنت و حتی می توانید در صورت نبود کامپیوتر ازموبایل نیز استفاده کنید فقط کافیست دسترسی به یک نمایندگی پنل پیامک را تهیه و آغاز به کار کنید.

یک پیامک برای سهولت در کار شما دو پکیج نمایندگی آماده کرده است

نمایندگی + سایت

نمایندگی اصلی توسط اس ام اس مارکتینگ یک پیامک به شما یک وبسایت جذاب داده می شود که می توانید از این طریق خودتان هم کاربر جذب کنید و نمایندگی ارائه دهید و بابت نمایندگی مبلغی را دریافت کنید که به عهده خودتان می باشد و در ضمن بابت آن که کاربری که جذب می کنید می توانید پکیج های مختلفی در اختیار آنها قرار بدهید و سود حاصل از هر اس ام اس را می توانید خودتان تعیین کنید اگر شما بتوانید تعداد کاربر چشمگیری را داشته باشید مطمئن باشید در ماه به راحتی ماهی سه میلیون تومان درآمد خالص خواهید داشت.

نمایندگی ساده

نمایندگی ساده که از این طریق خودتان می توانید کاربر جذب کنید و نمایندگی ارائه دهید و بابت نمایندگی مبلغی را دریافت کنید که به عهده خودتان می باشد و در ضمن بابت آن که کاربری که جذب می کنید می توانید پکیج های مختلفی در اختیار آنها قرار بدهید و سود حاصل از هر اس ام اس را می توانید خودتان تعیین کنید اگر شما بتوانید تعداد کاربر چشمگیری را داشته باشید مطمئن باشید در ماه به راحتی ماهی سه میلیون تومان درآمد خالص خواهید داشت.

مزایای در اختیار داشتن پنل پیامکی نمایندگی:

یکی از پر درآمد ترین و پر سود ترین فعالیت های اقتصادی در اختیار داشتن پنل نمایندگی پیامک می باشد. شما با در اختیار داشتن پنل اس ام اس نمایندگی به نوعی پنل مادر یا ادمین حساب می شوید شما میتوانید با ارائه خدمات به زیر مجموعه ها برای فعالیت بهتر میتوانید کسب درآمد کنید. شاید برای شما تا اینجای مقاله سوال باشد که روشهای درامد از پنل نمایندگی اس ام اس چیست؟

فروش اکانت

یکی از راه های درآمدزایی فروش حساب کاربری به زیر مجموعه ها می باشد شما امکان ایجاد پکیج های مختلف در زیر مجموعه های خود می باشید. اکانت کاربری: به اکانت ای گفته می شود که کاربر امکان ارسال و دریافت پیامک را دارد اما نمی‌تواند نمایندگی اعطا کند.

پنل نمایندگی

شما می توانید زیر مجموعه با امکانات مشابه یک نماینده نیز ایجاد کنید در این صورت زیرمجموعه شما تبدیل به یک نماینده می شود و می تواند اکانت ایجاد کند و مشتری جذب کند و حتی نمایندگی اعطا کند.

سود فروش پیامک

کاربران زیر مجموعه یک نماینده با خرید شارژ برای ارسال به صورت مستقیم به نماینده خودشان سود می رساند. سود با توجه به قیمت گذاری که نمایندگی برای زیر مجموعه های خود تعیین کرده است به صورت سیستمی به اکانت نماینده منتقل میشود که یکی دیگر از بخش های سود نمایندگی پنل اس ام اس به حساب می آید

سود فروش خطوط اپراتور

نماینده این قابلیت را دارد که تعدادی خط از اپراتور به عنوان پیش شماره ارسال تهیه و خریداری و در پنل پیامکی خود ذخیره کند. بعد از ساخت اکانت زیر مجموعه انسانی نماینده وجود دارد که خطوط را با قیمت مشخص و زیرمجموعه‌های خود عرضه کند.

امکانات نمایندگی پنل پیامکی

پنل نمایندگی پیامک ای که ادمین است این امکان را دارد که فعالیت تمام کاربران زیر مجموعه خود را کنترل کند و تمامی ارسال ها و نماینده اصلی قابلیت رویت و کنترل دارد. نماینده می تواند انتقال شارژ از اکانت های مختلف را انجام دهد. نماینده در پنل خود می تواند امکانات مورد استفاده زیر مجموعه های خود را در تمامی زمینه های دسترسی قابل اجرا تغییر دهد.

ریبرندیگ این کسب و کار به چه معنا میباشد ؟

در این نوع بیزینس نماینده می‌تواند با اسم و برند شخصی خود فعالیت خود را انجام دهد و حتی دامن لوگو و نشان تجاری کاملاً اختصاصی داشته باشد نمایندگی پنل پیامکی به شما اجازه را می‌دهد که با تمام کسب و کار های B۲B و B۲C همکاری کنید. بسته به نوع نیاز کاربران نماینده می تواند هر نوع دسترسی شخصی سازی شده را ایجاد کرده و ارائه دهد. در نهایت این که انتخاب نمایندگی پنل اس ام اس بسیار امری حساس میباشد یکی از پنل پیامکی که نمایندگی اعطا می کند و این تضمین را به شما می دهد که درآمد بالایی میتوانید کسب کنید اس ام اس مارکتینگ یک پیامک می باشد. قبل از انتخاب در مورد نکاتی مانند تعرفه ارسال و کیفیت پشتیبانی با حساسیت بسیار بالایی بررسی و تحقیق کنید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *